2 juli 2015

Dank je wel juf Lieve!

Net zoals hier en zovele andere bloggers maakte ook ik zelf een cadeautje voor de juf. Dochterlief ontfutselde op een 'slinkse' manier de lievelingskleur van haar juf, waarop we in de stoffenkast doken en een mooi blauw stofje uitkozen. Ik maakte er een pennenzakje en een sleutelhanger mee, iets wat je altijd kan gebruiken als juf.

Stof: stoffenmarkt Maastricht

Verdere plannen voor deze vakantie: genieten, op vakantie gaan, en heel veel naaien natuurlijk ;-)

3 opmerkingen:

Unknown zei

Is je van harte gegund, geniet van je verlof x

MaZella zei

oh, die sleutelhanger is echt heel handig en heel tof om te geven en te krijgen :)

Jadeden zei

Hey, ik heb je genomineerd voor Liebster Award. Kijk vlug eens naar mijn blog!

Als juf zou ik dat cadeautje heel graag krijgen! Knap!