9 juli 2013

Dank je wel, lieve juffen!

Ook hier werd er iets zelf gemaakt om beide juffen van de dochter te bedanken. Het werden tassen, naar een patroontje van Elisanna (dat ik eerder ook al maakte voor moederdag). Op het oudercontact probeerde ik eerst te weten te komen welke kleuren de juffen graag zagen, en op basis daarvan koos ik mijn stofjes uit. Weer bracht de mooie Veritas-collectie redding, wat zijn ze toch prachtig he die stoffen.


Juf Els zag heel graag roze, zij kreeg deze tas:

En juf Ingrid zag heel graag groen, voor haar deze tas:

Ondertussen hebben wij al een heerlijk weekje vakantie achter de rug. We trokken naar Drenthe, naar Het Land van Bartje. We hadden heel mooi zomerweer, een mooi huisje, geweldige zwembaden op het park en uiteraard de ponyranch, waar de dochter zo zot van was dat we er wel elke dag stonden voor een activiteit.

Nu is er tijd in overvloed (ahja, ik sta in het onderwijs en heb 2 maanden vakantie ... not dus) om alle andere naaiprojecten tot een goed einde te brengen. Daarover dus later meer!

1 opmerking:

Unknown zei

Dag Crea-Vie,

Wauw!Prachtige tassen die je gemaakt hebt voor de juffen. Zij zullen er vast en zeker heel blij mee zijn.
We zijn ook benieuwd naar je andere naaiprojectjes:)

Vele creatieve groetjes,
Het hele Veritas-team