27 november 2016

Een kanten Louisa

Het begint stilletjesaan traditie te worden: telkens we een nieuw optreden hebben met popkoor Vocalicious maak ik een nieuw kledingstuk voor op het podium. Ook deze keer schoot ik weer in de gang, al was het maar net op tijd klaar. Ik koos weer voor het Louisa kleedje van Compagnie M. Het stofje scoorde ik vorig jaar op het Stoffencircus: er zit een klein beetje rek in, de onderkant is oudroze satijnachtig, en op het satijn ligt een zwart kanten laagje. Een heel speciaal stofje, wat het kleedje een unieke look geeft (naar mijn bescheiden mening).
We genoten weer op het podium, het publiek was enthousiast, ik voelde me goed in mijn nieuw kleedje, en ook de koorleden en band gingen met een goed gevoel van het podium: wat kan een dirigent zich nog meer wensen?



Geen opmerkingen: