21 februari 2016

Louisa meets Switch

Begin februari was het zover: we mochten met popkoor Vocalicious eindelijk onze nieuwe productie brengen na 2 jaar hard repeteren. We werkten samen met de coverband Tragic Magic, wat voor veel vonken en vuur zorgde op het podium. Het was een zalig weekend, waarbij we allemaal nog steeds op wolkjes lopen.
Net zoals bij de vorige productie, maakte ik ook deze keer een jurk voor mezelf. Ik koos voor de Louisa van Compagnie M. De dresscode voor Switch was zwart-wit-goud. Ik nam zwarte stof en gouden paspel voor de kangoeroezak. De kleur wit kwam terug in mijn halsketting. Voor mij is het  vooral belangrijk dat ik niet te fel opval vooraan, het koor moet vooral schitteren. Daardoor was mijn achterkant helemaal zwart, maar als ik me omdraaide naar het publiek, was er toch ook goud en wit te zien. Missie geslaagd :-)

Er zijn dat weekend een heleboel foto's (met dank aan Marc Cels en Ronald Cuypers) genomen, maar eigenlijk is er geen enkele waarop de jurk heel goed te zien is. Gebruik dus maar jullie verbeelding om het totaalplaatje te zien ;-)

 Ik koos voor het model met de kangoeroezak en driekwartmouwen

 Dochterlief is mijn allergrootste fan en kwam me op het podium feliciteren. Zij draagt hier een Tinnyjurk van StraightGrain.

En als laatste een foto van het totaalspektakel. We stonden met 60 zangers (waarvan 50 vrouwen en 10 mannen), coverband Tragic Magic (bestaande uit zangeres Lotte, piano, gitaar, bas en drum), een extra gitarist, een extra percussionist, 8 strijkers en 5 blazers op het podium.

1 opmerking:

Lunatiek zei

Knap!!! Heerlijk als je idee ook echt goed werkt he!!