14 oktober 2015

Lora

Toen ik de laatste LMV doorbladerde, had ik direct een favorietje: de Lorajurk. Het heeft eventjes geduurd vooraleer ik hem maakte, maar ondertussen is hij af. Het is een zalige jurk! In LMV wordt deze jurk aangeraden voor rechte figuren. Aangezien ik een rond figuur heb, maakte ik enkele aanpassingen. Zo werden enkele nepen weggelaten, en diepte ik de hals wat verder uit. Volgende keer maak ik er meer iets richting V-hals van denk ik.
Dochterlief was de fotografe van dienst, met helaas veel niet bruikbare foto's. Deze is ook niet zo duidelijk, maar kan er nog mee door.


6 opmerkingen:

Mumendemiekes zei

Staat je heel leuk. ..staat ook nog op mijn lijstje

MaZella zei

Tof kleedje. Mooie versie.
Ik ben er ook méé bezig... het wordt een feestuitvoering

Anneliezzzeke (misstraaitoenaai) zei

Wat een leuke jurk... hij staat je erg goed!

Ellen W zei

Heel mooi!

handmade mieke zei

Staat je super!

Nowelja zei

Knap zeg! Mooie stof ook.
Ben al benieuwd naar je Switch-outfit!