25 maart 2015

Een lente-harlequin

Voor ik het kleedje voor de verjaardagsshow van popkoor Vocalicious maakte, maakte ik eerst een testversie van de Harlequin (uit de eerste La Maison Victor). Ik koos daarvoor een jeansstofje met wat stretch in. Op de stof staan vlinders, ideaal voor de lente. Het bleef echter onafgewerkt in mijn kast liggen, tot ik het deze week terugvond. Enkel de zoom moest nog gedaan worden, stom van mij om dat zolang te laten liggen.
Dus, snel omgezoomd, en de dag erna al aangetrokken. Wat zit zo'n Harlequin toch zalig!
Dochterlief was deze keer fotograaf van dienst. Zij wilde ook wel eens een 'fotoshoot' doen met mama. Ze trok tientallen foto's, waarvan deze iets of wat bruikbaar zijn ... Het blijft toch raar om jezelf op foto's te zien ...

Mooi lachen he mama!

Gooi eens een kusje mama!

Mama heeft koud, einde fotoshoot ;-)

Stof: markt Maastricht
Patroon: Harlequin uit La Maison Victor

2 opmerkingen:

Unknown zei

Oh jij maakte al een lenteversie! Leuk! Ik blogde nog maar net over mijn warme winterversie, al is die met die weer gelukkig ook nog draagbaar ;)

Unknown zei

Staat je beeldig Evi..., morgen aandoen dan kan ik het eens van dicht bij bewonderen :)