22 maart 2014

Pennenzakjes bij de vleet

Ik deed ook eens aan bandwerk: 5 pennenzakjes op een rij. Heel eenvoudig te maken, leuk om cadeau te geven, en vooral thuis discussiëren met de huisgenoten omdat ze ze wel allemaal kunnen gebruiken. Meneer Crea koos voor het zwarte pennenzakje, of zou hij toch liever de keverbusjes hebben? Moeilijk kiezen ...
Dochterlief wou de andere 3 pennenzakjes allemaal hebben. Tot op heden heeft ze nog geen keuze kunnen maken ...

 Netjes op een rij
 De meisjeskleuren...
En de jongenskleuren...

Ik baseerde me op de handleiding van Handmade Mieke. Ik veranderde enkel de afmetingen van het tasje.
De stofjes komen van overal een beetje (het zwarte van Stoff.be, de keverbusjes van De Stoffenkamer, de donkere bloemetjes van de markt in Maastricht, de appeltjes kocht ik eens als coupon op een plaatselijk marktje en de lichte bloemetjes komen van 'Boekenvoordeel').

En ooit, in de verre toekomst, zal het me ook lukken om mooiere foto's te maken ...

3 opmerkingen:

mANdarien zei

De pennenzakjes zijn inderdaad heel leuk, ook om te maken ! Het keverstofje vind ik super. Hier zijn er ook net een aantal vanonder het machien gerold :-)

Anoniem zei

De pennenzakjes zijn heel erg leuk! Zelf heb ik nog niet de moed gevonden om er te maken, ik ben niet zo'n ritsenfan, nog héél veel oefenen ;-)

Danine zei

ik nomineerde je voor de liebster award! Omdat je het verdient ;-) Bezoek gerust m'n blog voor de spelregels;
http://lolomygirl.blogspot.be/