4 maart 2014

Eindelijk mag ik hem tonen

Een tijdje geleden schreef ik al dat ik een Black Velvet uit La Maison Victor maakte. De jurk was bedoeld voor een grote show die ik gaf met mijn popkoor Vocalicious. Op 22 en 23 februari was het eindelijk zover: we mochten optreden voor 2 volledig uitverkochte zalen. We zongen de pannen van het dak. Ik stond vooraan te dirigeren in mijn zelfgemaakte jurk. Ik twijfelde tot de laatste moment of ik hem wel zou durven aantrekken om op het podium te staan, uiteindelijk deed ik het toch. En ik heb er geen spijt van gehad, ik kreeg heel wat mooie complimentjes op mijn mooie jurk :-)
In La Maison Victor worden 2 kleuren gebruikt, ik gebruikte maar 1 stofje hiervoor. Ik koos voor een satijnachtige stof, ik weet de juiste benaming niet, maar het is zo'n stof die ook voor bruidsjurken gebruikt wordt. Ik moest immers een jurk in thema 'Hollywood' hebben. Geslaagd?

Een onscherpe foto..

En een podiumfoto..


Na de drukke maand februari is het nu eindelijk tijd voor een weekje vakantie. De naaimachine werd terug boven gehaald, en ik startte met een jurkje voor de dochter. Binnenkort meer ;-)

Hm, welke jurk zou ik aan het maken zijn ...


5 opmerkingen:

Juffertje in het Groen zei

Een mooie jurk! En wat een toffe podiumfoto! En dat kinderkleedje ... Hihi, dat wordt hier deze week nog geprint en uitgeknipt. Ik zit nog te twijfelen over de stofjes. Het is voor één van mijn nichtjes. Jouw stofkeuze is prachtig!

Unknown zei

Mooi jouw jurk van La Maison Victor :)

Ik weet het, ik weet het welk kleedje je aan't maken bent (heb je dan toch een ander stofje genomen?)

Crea-Vie zei

Nee, is nog altijd hetzelfde stofje ;-)

Anoniem zei

Louisa dress denk ik

Nowelja zei

Prachtig Evi! De Louisajurk denk ik ook…. :-) Mooie stofkeuze!