28 november 2013

Nog een jurkje

Al in september begon ik met volle moed aan een jurkje uit een Knippie-bijlage. Het zag er niet moeilijk uit voor een beginner als ik, maar om een of andere reden bleef het toch weken onafgewerkt in mijn kast liggen.
Zondag had ik heel veel zin om te naaien en haalde het jurkje nog eens uit de kast. Deze keer werd het volledig afgewerkt.
De dochter is er weer heel blij mee, dat maakt mij ook heel gelukkig natuurlijk :-)
Enkel over het stofje ben ik niet zo tevreden: het kreukelt enorm! 1 minuut voor de 'fotoshoot' had ik het gestreken, en toch staat het al vol kreukels op de foto. Gelukkig geeft de dochter daar niet om, het is meer de mama die zich daaraan ergert ;-)

Eerst een brave, schattige dochter...

Dan eens proberen of het kleedje ook kan zwieren. Teleurstelling toen bleek van niet ...

Mo zie toch eens hier, my sweetie pie

En zo kennen we haar ook, ons groot zotteke, juist de papa ;-)

Patroon: bijlage Knippie zomer 2013
Stof: stoffenmarkt Maastricht

4 opmerkingen:

Unknown zei

Super mooi geworden!

Unknown zei

Die laatste foto is echt super. Leuk kleedje geworden :)

Unknown zei

Die laatste foto is super, mooi kleedje geworden :)

Sandra Stoft zei

Een echt winterkleedje.