7 oktober 2013

Ik kreeg een award!

In blogland worden op regelmatige basis awards uitgedeeld. Vorige week was ik zelf bij de gelukkigen: ik kreeg de Liebster Award van medeblogster Mama Cin, waarvoor een welgemeende dank je wel Cindy!


De bedoeling van deze award is om hem door te geven aan andere blogsters en elkaar zo wat beter te leren kennen. Dit aan de hand van een aantal vragen:

1. Wat doe je in het dagelijkse leven?
Ik werk fulltime als muziekleerkracht in het secundair onderwijs. Daarbuiten ben ik ook nog dirigente van popkoor Vocalicious. Een hele hoop werk, maar oh zo leuk om te doen :-)
Uiteraard komt mijn gezin op de eerste plaats, altijd!

2. Wat was je mooiste reisbestemming?
Zonder twijfel: Kazachstan. Dat land schonk ons het mooiste geschenk ooit, ons prinsesje Mila.

3. Wat is je favoriete film?
Ik heb niet 1 favoriete film, maar momenteel staat de film Pitch Perfect wel hoog op mijn lijstje ...

4. Welk gerecht laat je watertanden?
Dat zal sushi zijn, we zijn er thuis alledrie verzot op (ja, ook de vijfjarige dochter!).

5. Waarom ben je een blog gestart?
In de eerste plaats voor mezelf: zo kan ik beter een overzicht behouden van al mijn creatieve uitspattingen. In de tweede plaats ook omdat ik zelf heel graag blogs lees, en bij deze mijn creaties wil delen met de rest van de blogwereld.

6. Wat is je levensmotto?
Music was my first love ...

7. Wat maakt je boos?
Onrecht, bv. de cartoon uit de Zondagskrant van het voorbije weekend, dat heel denegrerend naar adoptiekinderen toe was.

8. Wat heb je ooit meegemaakt dat je absoluut niet wilde missen?
9 weken Kazachstan in hartje winter (- 30 graden), met een prachtige dochter als resultaat.

9. Welke muziek brengt je aan het dansen?
Heel veel! En natuurlijk vooral de muziek van popkoor Vocalicious ;-)

10. Wat is je favoriete blog?
Ik heb niet 1 favoriete blog, maar er zijn er wel enkele die ik elke dag wel eens lees (Emma & Mona, Elisanna, ...)


Ik geef de award door aan:
- Nowelja
- Kaatjes Verhaaltjes
- Besjes


Trouwens, ondertussen bestaat mijn blog 1 jaar... Ik heb nog geen 50 volgers, dus nog geen give away ...


Geen opmerkingen: