12 juli 2013

Zwieren maar!

Ik heb vakantie, dus er wordt hier weer meer genaaid. Sinds de naailessen zijn afgelopen kom ik wekelijks met een goede vriendin samen en houden we een naainamiddag. Er wordt genaaid, maar ook heel veel gebabbeld en gelachen. Grote naaiprojecten zijn dus niet aan de orde voor zo'n namiddag ;-)
De vorige keer maakte ik wat broeken korter voor de dochter, en deed wat herstelwerk.
Gisteren waagde ik me terug aan een cirkelrok voor de dochter. Zij koos het stof en het moest weer zwieren, geen smalle rokjes mama kreeg ik te horen ...
Voor een cirkelrok moet er niet té veel nagedacht worden, het is een heel simpel modelletje, dus dit was perfect voor onze babbel/naainamiddag.
Geen foto's met model deze keer, want de dochter is op kleutersportkamp.


Het volgende project wordt een lunchtas voor meneer Crea. Ik ben er nog niet helemaal uit welk model het zal worden, dus als iemand tips heeft, laat maar horen!

Geen opmerkingen: