29 april 2013

Oeps ...

Het eerste maaksel van de naailes is een feit: we maakten een tasje, hoe dat maakte niet uit, maar het moest met rits (voor de allereerste keer), met voering, en met quilttechnieken gemaakt worden. Ik dacht dat onze iPad wel een nieuw hoesje kon gebruiken en ging vol goede moed aan de slag.
Quilten ligt me niet zo, dus ik had het redelijk 'clean' gemaakt, maar ik kreeg al snel naar mijn voeten: ik moest het stof extra vastzetten. Dju he ;-)
De rits zorgde voor een eerste stressmoment, maar dankzij de heel duidelijke uitleg van Tiffany lukte het toch om ze er op een deftige manier in te krijgen.
De stofjes waren ook snel gekozen, de Veritas-collectie kwam van pas. Voor de voering koos ik appeltjes, snap je'm? Appeltjes voor een iPad van Apple ...


Maar ... naarmate ik bleef stikken bleef precies m'n tasje ook kleiner worden. Met als gevolg dat de iPad er niet meer in past. Ik zal er dus nog eens eentje moeten maken, maar zal deze keer wat meer naadwaarde nemen.


Gelukkig wist de dochter direct waarvoor zij het tasje wel zou kunnen gebruiken ...



2 opmerkingen:

mANdarien zei

Het is een heel schattig tasje en leuk gecombineerd met die stofjes ! Dat het tasje steeds kleiner werd, herken ik. Bij mij was dat met een gsm-tasje dat uiteindelijk een ministylo-zakje werd ! Maar goed, nu is je dochter blij en die paardjes zullen lekker warm liggen :) ! En de tweede keer zal het wel beter lukken !

Unknown zei

Hey Crea-Vie,

Leuke combinatie van stofjes! Spijtig dat het niet past voor je iPad. Maar je dochtertje zal er extra blij mee zijn :)

Creatieve groetjes,
Het hele Veritas-team